DDA: “Where The Wild Things Are”!!!

wtwtausatoday1
Godverdomme!
Dit heeft echt TE lang geduurd!
Voor diegene die niet weten, Where The Wild Things Are is gebasseerd op het gelijknamige bestseller boek van Maurice Sendak.

Het gaat over een jongetje die voor straf op zijn kamer moet zitten en avontuurtjes met de Wild Things beleeft in z’n boze hoofdje.
Ik ben niet super bekend met het boek maar ik werd snel geintigreerd nadat ik hoorde dat de talentvolle Spike Jonze het geregisseerd heeft. Interesse ging helemaal pieken nadat ik de geweldige stills zag van de film…het ziet er gewoon prachtig uit…en ik denk dat het mede er mee te maken heeft is dat de Wild Things practical zijn en geen CG! Geen haat op CG, maar in dit geval blijkt dit te werken…we hebben het wel over beesten die ingebeeld zijn door een kid…op een of andere manier lijkt het mij ook een beter idee om die gewoon dudes in pakken te hebben…
en ja hoor nu is er eindelijk de trailer…en wat denk je? Precies…’Nuff Said!
Geniet en wacht met me totdat hij uitkomt!

wherethewildthingsareposter
(Wat een poster!!!!)

An adaptation of Maurice Sendak’s classic children’s story, where Max, a disobedient little boy sent to bed without his supper, creates his own world–a forest inhabited by ferocious wild creatures that crown Max as their ruler.


15-10-2009 bij ons te zien! Pauw-Pauw!
Trailer in HD bij Apple.

Geniet nog even van de ongelofelijke foto’s na de break!

Eén reactie

  1. max en de maximonsters!!!!!!!!!!!!!

Geef een reactie

