DDA: Drag Me To Hell!!!!!!!!!!

dragmetohell1
Holy shitballs!
FOCKIN EINDELIJK!!!!
Godverdomme……

Sommige van jullie zullen weten dat ik een Sam Raimi hoertje ben…met name een Bruce Cambell/Ash-hoertje….Ash van de Evil Dead trilogie! Godverdomme wat hou ik van die films…Ik weet nog hoe ik weken lang niet kon slapen na het zien van Evil Dead, hoe ik gewoon jarenlang van me leven bosjes niet vertrouwde…met name die kutbosjes voor de deur bij mijn moeder…godverdomme wat een hekel…
Ik weet nog dat Army of Darkness uitkwam en ik pas echt realiseerde hoe tof het was en wat voor geek ik eigenlijk was…
Sam Raimi de regisseur en schrijver van de films is een held voor hem.
Dit was VER voor zijn tijd met de uber succesvolle Spider-Man films trilogie wat hij ook geregisserd heeft. Na lange jaren zonder, komt eindelijk dit jaar zijn return naar het horror genre! Geeks en horror fans kunnen niet blijer zijn…
En ja hoor…de trailer ziet er fockin gelikt uit…

Het maakt me niet uit waar ik ben maar ik kijk deze trailer niet met me broek aan! Ik moet het gewoon goed vasthouden bij deze beelden…godverdomme…
Ik hoop dat jullie mijn sentimenten delen…want dit…dit wordt mijn jaar!
Dames en heren…
Drag Me To Hell trailer, motherfuckers!!

Director Sam Raimi (“Spider-Man” trilogy, “Evil Dead” series) returns to the horror genre with “Drag Me to Hell,” an original tale of a young woman’s desperate quest to break an evil curse.

Christine Brown (Alison Lohman) is an ambitious L.A. loan officer with a charming boyfriend, professor Clay Dalton (Justin Long). Life is good until the mysterious Mrs. Ganush (Lorna Raver) arrives at the bank to beg for an extension on her home loan. Should Christine follow her instincts and give the old woman a break? Or should she deny the extension to impress her boss, Mr. Jacks (David Paymer), and get a leg-up on a promotion? Christine fatefully chooses the latter, shaming Mrs. Ganush and dispossessing her of her home.

In retaliation, the old woman places the powerful curse of the Lamia on Christine, transforming her life into a living hell. Haunted by an evil spirit and misunderstood by a skeptical boyfriend, she seeks the aid of seer Rham Jas (Dileep Rao) to save her soul from eternal damnation. To help the shattered Christine return her life to normal, the psychic sets her on a frantic course to reverse the spell. As evil forces close in, Christine must face the unthinkable: how far will she go to break free of the curse?


Ook te zien bij Yahoo! Movies.

Goddamn! De legende is terug!! JEEE—IAAAUUWWW!!!

3 Reacties

  1. “Ik weet nog hoe ik weken lang niet kon slapen na het zien van Evil Dead, hoe ik gewoon jarenlang van me leven bosjes niet vertrouwde…met name die kutbosjes voor de deur bij mijn moeder…”

    En dan mij kwalijk nemen dat ik geen HORROR kijk.

  2. ik ben nu inmiddels 26!
    Fuck bosjes!

  3. hahaha cem en koen front row.. lets go

Geef een reactie

