AWESOMENESS!! Wolverine trailer!!!

weapon_x___redux_by_reau

haha ik ben grappig…sorry mensjes…ik had het over de game! Film zuigt nog steeds!
Met gameplay footage!! Godverdomme wat ziet er tof uit! Ik ga mensen verkrachten met me klauwen (en blijkbaar raketten blokken!).

En even voor de duidelijkheid ik denk dat deze trailer zwaar ge-edit is! Verwacht veel meer bloed en vliegende lichaamsdelen! Ooooo ik ga nu al handlotion inslaan!!!
BIG DICKIN’, LONG STROKIN’!!!!

En in ander Wolverine (beetje jammer) nieuws…
hier is nog de volledige trailer van de film

Hier ook nog even een snelle korte analyse…

* Ik vind het nog steeds behoorlijk klote dat hij vrijwillig voor zn adamantium kiest. Het mooie van het origineel is dat waar Wolverine ook ging hij werd behandeld als een beest. Zo ook bij het Weapon X programma. Hij werd geforceerd om mee te doen. Zwaar gedrugged en gebrainwashed. Het was zeker niet zo van oo ik ben mad laat ik maar ff wat plastische chirurgie ondergaan…
Wat veel mensen niet weten is dat Logan vrijwillig lid was van Team X, een CIA-funded hittman squad van Amerika. Leden van zijn team, waaronder Maverick, Sabretooth en John Kestrel (Will-I-Am) en hijzelf waren gekidnapped door het Weapon X programma (toen destijds van Canada). Tijdens het programma hebben ze experimentjes uitgevoerd en Wolverine was het meest succesvolle (of slechtste) experiment.

* Waarom Cyclops? Even serieus! Hij maakt nu ook onderdeel uit van het programma? Of wordt hij gered? Door Wolverine? Die later in zijn team komt spelen en met zn chicky flirt? Wild…Of vergeet hij dat allemaal? Tis niet alsof Wolverine er door de jaren er hetzelfde uitziet…

* Gambit kan ik echt meeleven dat hij daar opduikt…zelfde met Deadpool…ik ben dan wel een fanboy maar als aanpassingen werken dan werken ze…we zullen zien.

* Tof om Kestrel z’n teleportation skills te zien. Het doet me alleen teveel denken aan de effects van Nightcrawler in X2.

* Oke het kan nu gezegd worden dat die dude waar Wolverine mee vecht met de klauwen is niet Deadpool. Het lijkt me Weapon XI waar ik het in de vorige analyse gehad heb. Hij heeft 1 lange klauw op elke hand en laat later nog even zien dat hij de optic beam van Cyclops bezit…I smell Weapon X thinkering…

* De Ryan Reynolds fightscenes zijn waarschijnlijk de Deadpool reshoots waar we gehoord over hadden…dit is overbodig als hij niet Deadpool is…ik denk alleen wel dat Reynolds in staat is om Deadpool te spelen. Kijk maar naar zijn Hannibal King portrayel in Blade Trinity.

* Wie is die pappie die met die tank bezig is? Je gaat me toch niet vertellen dat het een slimmed down Blob is? Hij lijkt wel een beetje op de boksende Blob van de eerdere trailers.

* Vind nog steeds dat de effects er gewoon niet chill uit zien…heel artificial en het lijkt elke keer alsof Wolverine zn klauwen gephotoshopped zijn…

Als laatste heb ik nog de 3 tv-spots die Fox een tijdje geleden uitgezonden had…

#1 Outcasts

* Oooo dus zij zeggen nu dat Dog (Sabretooth) en Logan broers zijn? Mooi intitiatief…zie meer over dit punt bij mijn vorige analyse…

#2 Brothers

* Jimmy? Are you fucking with me? Hij noemt hem Jimmy? Godverdomme ik ga deze film volgens mij echt niet leuk vinden…Wolverine…Jimmy…ongeloofelijk….door Sabretooth…
What happened to this guy?

#3 Legends

* Revenge? Tegen wie als het niet Weapon X is? Wraak op Sabretooth? Wilde shit allemaal…thank god voor de game!

Wolberine out!

2 Reacties

  1. die game amazes me mang.
    fok die film, maar trouwens.

    groetjes,
    een trouwe geekmindedhoertje

  2. Damn skippy dat die game ill wordt…de previews die ik gelezen heb zijn er ook echt tierend over…iedereen vond het wonderbaarlijk super ill!!!!!

    bedankt voor keeping it real son!

Geef een reactie

