Transformers Superbowl spot analyse!

soundwave_and_friends_by_wordmongerer

HEAVY SPOILERS

na de break!
Zoals altijd, laat die comments vloeien aub! Ik wil jullie gedachten horen!

Nou ik moet zeggen ik was pleasantly surprised…Dit was veeeel beter dan de Mars teaser van de eerste film…dit was echt gekkenwerk gewoon…ik schrok gewoon…
Mooie is dat Bay misschien wat geleerd heeft van die shaky spacey cam werk van de eerste film.
Nou laat we beginnen met de analyse…
De screengrabs zijn niet van mij gezien ik niks achter mijn eigen pc kan doen zonder internet, dus ik doe het met internet grabs…excuses dus voor de verschillende verhoudingen…

Het begin…
000_tf2trailer
001_tf2trailer
Ik denk wel dat dit Transformer “protoforms” zijn die landen. Protoforms zijn als het ware die transitie vormen die de TF aannemen voordat ze een andere mode aannemen (zoals een earth mode). In de eerste film zagen we op een zelfde manier Optimus Prime, Ratchet, Ironhide en Jazz de aarde binnenkomen.
Door de verwoesting zou ik zeggen dat het de Decepticons zijn die hier komen.

004_tf2trailer
Sammy! We gaan nog steeds niet een Spike te horen in deze film….smh…

005_tf2trailer
Puny fleshlings…Egypte set? [sarcasm]Leuk om ze weer te zien[/sarcasm]

002_tf2trailer
003_tf2trailer
De Decepticreep die hier helicopters aan het swatten is…NOT DEVASTATOR!
Devastator, de gigantische Transformer die bestond uit een combinatie van een aantal Constructicons zal naar zeggen in de film zijn, deze monstrosity is het niet! Hij is overigens wel dezelfde Transformer die we later met Optimus zien…
Maar meer daarover later…

Devastator en de Constructicons

Devastator en de Constructicons

ravage1
Monster kitty kitty? Simpel…RAVAGE!!!! Ravage die bitch feline cassette van Soundwave!!!!!!
Weten jullie nog (zie opening image)?
Wow is jammer dat alles waar we dingen over horen waar zijn…is het zo moeilijk om shit een secret te houden of werken er gewoon te veel mensen aan deze shit?
Er werd onder andere gezegd dat Ravage een “raw beast mode” heeft….DUIDELIJK RAW!
Ook dat hij biological warfare gebruikt tegen de humans!
Hier een oude concept foto van Ravage samen met “tank-mode” Megatron…
1228521175_tf2ravage1
Hmm oke dat klopt…dan was er nog een concept design samen met een design voor Soundwave…
attachment2
Oke Ravage zie ik ook wel een beetje kloppen…Soundwave? hier is zijn speelgoed die al tijden op internet te vinden is…
1227841846_92a0059ec76cc1c1f55afa422054de9e
Hmm lijkt ook wel een beetje te kloppen…
Ravage dus…wordt lachen…maar waarom in godsnaam geen LASERBEAK!!!!!! Als er iemand in elke G1 Transformers aflevering was dan was het Laserbeak wel! Die bitch was er altijd…ik haatte d’r!

Oke en nu dan het debat over de koprollende Transformer en de spacey Transformers die volgen…
Ik lees hier heel veel over en veel mensen hebben hier theorien over…
007_tf2trailer
008_tf2trailer1
Dit is duidelijk de Audi R8 die we vaker op set gezien hebben…er gingen al geruchten dat hij/zij een Decepticon is…Als je goed kijkt, in de hoek springend, zie je 3 Transformers volgen terwijlt hij/zij transformeert…
tr3jt8
tr2ay2
bikes1at5
arcee2cf1
arcee3cs6
Naar mijn idee zijn dat de Arcee triplets…er gingen geruchten dat de vrouwelijke Autobot Arcee in deze film zal zijn en dat ze kon splitsen in 3 aparte motoren. Lijkt er hier op dat we 3 aparte Arcee’s hebben die misschien alsnog kunnen combineren…
Veel mensen denken dat de eerste die springt Sideswipe is, de Corvette concept die we ook eerder op set hebben gezien samen met de R8. Ik denk persoonlijk niet dat Sideswipe zo klein is…

Corvette concept op set

Corvette concept op set


Sideswipe robot mode concept art

Sideswipe robot mode concept art


een Arcee toy concept

een Arcee toy concept


Niet te vergeten dat een paar maanden geleden een behind the scenes van de film online was met de R8 en de drie custom motoren in een chase!!!

Dit wilt niet zeggen dat Sideswipe hier niet bij zit natuurlijk, maar ik denk gewoon niet dat hij het is in die shot…
Er gingen al heel vroeg geruchten dat de film opent met Arcee, humans en Sideswipe geloof ik die achter een renegade Decepticon zaten in China ofzo…als je naar de verkeersborden kijkt in de pics zie je ook dat we niet in Amerika zijn…
De renegade Decepticon, de Audi R8 wordt vaak over gesproken alsof dit Barricade is van de eerste film. In de 1e film zagen we niet wat er met Barricade gebeurde en er heerst dus een idee dat Barricade een nieuwe alt-mode heeft gefixt, de Audi dus…
Toen kwam ook nog eens een toy design uit voor de R8 die vermoeden groter maakte gezien het gezicht op die van Barricade lijkt. Ik weet het allemaal niet…die toy design kan gewoon gefabriceerd zijn, maar het klinkt wel een beetje logisch…
Audi R8 robot mode

Audi R8 robot mode


De rollende Transformer lijkt er wel een beetje op, maar veel zie je niet…ik moet zeggen het ziet er FOCKING GEIL uit!!

009_tf2trailer
Hmmm did Sam ask u the big question? ‘Sup with the blingbling?

010_tf2trailer
Starscream is BACK!! YES!!! En hij wilt Sam!!! RAUW!! Heerlijk! Alleen in de comics las ik dat Starscream een zekere transformatie aanging toen hij terrugging naar Cybertron aan het eind van de eerste film. Ik las dus dat hij wilde tribal tattoos op zn lichaam had gefixt. Designs van de ancient oorspronkelijke bewoners van Cybertron…i dont know man…

011_tf2trailer
Deze scene met Sam…NOT STARSCREAM!!! Veel mensen denken dat dit het bewijs is dat Megatron terug in de film is! Waarom?
Wilde tank-like structure naast Sam die Megatron zn benen zouden kunnen zijn, de vingers, de roest (die we ook terug zien bij de Optimus pwnage). Wat ik ook opmerkde is de wilde Cybertronian symbolen op de been. Lijkt mij dat Transformers met earth-modes niet zo een symbool hebben…Alleen de Transformers met een Cybertronische-mode…zoals MEGATRON!
Ik weet niet…het lijkt wel…I just hope so!!!!
rotfmegatron
tank Megatron robot-mode concept design

012_tf2trailer
Sam’s roommate? Met Megan Fox…

013_tf2trailer
014_tf2trailer
Optimus Prime gets knocked the fuck out!!! JESUS wat een damage! Maar wie doet hem dit aan? Megatron? Whats up met de background? Maar wat hem raakt ziet er wel een beetje roestig uit…misschien een beetje roest door te veel te chillen in zee? Megatron? Hmm? Bitchass…
Misschien daarom die protoforms richting de zee…misschien stuurt Soundwave protoforms, hopelijk zijn minions (laserbeak, ravage etc.), om Megatron op te halen van de bodem van de zee. Weten jullie nog dat Megatron door de US in zee gedumpt was…hmmm….

Oke en nu madness!!
015_tf2trailer
016_tf2trailer
017_tf2trailer
018_tf2trailer
Oftewel!

WOWZERS!!!!
Whatthefuck man! Als dat niet DE whatthefuck moment was van dit trailerjaar dan wordt het een mooi jaar!
Optimus Prime vs. ???
Nou ik zal het uitleggen…iedereen die dit zag dacht meteen yes Devastator…maar sorry nee…
ik heb hier al een toy van gezien…het is gewoon een fockin Constructicon!! 1 van de fockin 7 die samen voegen tot Devastator!!!!!!!!!!!! 7!!!!!!!!
Kijk hier de Power Shovel toy…
attachment
41_17938_17ab40a84c3326a
41_17938_e3b7a9022e65264
41_17938_9eff67bb11d0ff9
Zullen we nog gekker doen?
Kijk hier met Optimus Prime aan zn hoofdje…
2zfv11j
2ns8ia1
Zoals jullie kunnen zien heeft hij dus meerdere transformaties…zoals je ook kon zien aan het begin van de trailer met de helicopters…het is niet exclusief een unicycle achtige ding…sterker nog kijk es goed hier naar…
const3ci8
Het lijkt toch wel degelijk op twee banden achter mekaar en die ene komt net neer voor de ander…misschien kan hij boeken zoals een motor?
Het is namelijk ook zo dat Devastator, volgens geruchten, een gorilla achtige robot mode had en GIGANTISCH was…en in het midden van zn torso had hij een betonmolen die dingen kon opzuigen…
als jullie mijn posts eerder hadden gevolgd had ik ook opgemerkt dat Devs in Egypte zou zijn…deze scene lijkt zich weer in China/Japan af te spelen…
Heel vroeg gingen de geruchten al dat Devs uit 7 constructicons zou bestaan…jeetje…
ik weet niet hoe groot een Power Shovel is…maar het is blijkbaar woest groot!
Stel je voor nog 6 anderen!
notsteam02
Dit ding lijkt net zo groot als een huis!!
Nu met nog een gigantische dump truck…
rope_shovel-terex-rk400
Gooi even een betonmixer, kraan, bulldozer, en nog twee construction gangsters en we hebben het over een ongeloofelijke festijn voor mijn geekoogjes…

Ik ben geen grote fan van de eerste film, maar grote fan van Transformers in het algemeen…Deel 1 was een droom die uitkwam (al dan wel niet zo mooi) en deel 2 wordt volgens mij nog geiler…ik neem 100% handlotion en vochtige doekjes mee!

Ik kan niet wachten om de volgende teaser te disecten!
Thank you for reading en let me know what u think!

4 Reacties

  1. laten we even beginnen met de constructicon. Het verklaart wel waarom dat wiel zo groot is het zijn gewoon rupsbanden. (waarom dacht ik daar gister niet aan!?) plus als je naar zn handen kijkt is het een deel van zn grijper. meer gedachten volgen
    ik moet er even op broeden.

  2. Wow! Weskos sighting!

  3. All jokes aside… na dit gelezen te hebben, heb ik de trailer bekeken in HD… en ik moet zeggen, it’s got me hyped!

  4. […] In de trailer kunnen we 3 robotformen van bikes zien zoals je kan zien bij de foto boven… Ik vroeg me af bij de trailer of dit betekent dat Arcee een combiner is en dus bestaat uit 3 robot formen of is het zo dat er 3 […]

Geef een reactie

