I am not even gonna say anything…

aliens-colonial-marines-03-screenshot_viewer_medium
Al heb ik net wat details gelezen over de aangekondigde game…het is niet eens nodig om er wat over te zeggen bij het geekminded publiek…
SURE BET!!
Ik word al geil als ik die motiondetector zie!
EN DIT!! Godverdomme ik droomde al om dit te rijden voordat ik over He-man chicks droomde!
aliens-colonial-marines-09-screenshot_viewer_medium
Facehuggers…those motherfuckers!!!!
aliens-colonial-marines-07-screenshot_viewer_medium

Ooooo wat ga ik de Queen beuken!!

5 Reacties

  1. oh jezus wat geil. droom scenario: Flamethrower, facehugger, en wanneer het echt woest word een chestbuster. dan maar DOOD! maar ik wil er 1 uit zien komen. ik kan niet wachten.

  2. wow hij reageert!

  3. Fa’ka? Watsdit?

  4. ja weskos…hij is iemand die ik ken, ik denk dat hij zin had om wat zich van te laten horen…

    haha nee dit is Aliens: Colonial Marines…nieuwe FPS gebasseerd op de Alien films voor de Xbox360 en de PS3!

  5. CHEA!

Geef een reactie

