“X-Men Origins: Wolverine” trailer!!

HE HE!!! EINDELIJK!!!
Godverdomme wat duurde dit lang…en wat kan ik zeggen? Heel veel…maar nu te moe…in het kort…am I disappointed? No!…am I satisfied? No! Ik ken zo een beetje alle Wolverine verhalen uit me hoofd en is daarom redelijk interessant om te zien waar ze hier naar toe gaan…een ding is voor mij duidelijk de licentie moet echt weg bij Fox…en met spoed…ik wil Wolvie 2 door Marvel zelf gedaan zien worden!

Kijk zelf en laat me weten wat jullie denken..ik zal morgen wat trailer impressions achter laten voor de geïnteresseerden…

Leading up to the events of “X-Men,” “X-Men Origins: Wolverine” tells the story of Wolverine’s epically violent and romantic past, his complex relationship with Victor Creed, and the ominous Weapon X program. Along the way, Wolverine encounters many mutants, both familiar and new, including surprise appearances by several legends of the X-Men universe.


De QuickTime kan te zien zijn op Myspace.

6 Reacties

  1. Megavet die trailer😀

  2. Leuke tip: Bespreek de nieuwe Wolverine Film op http://www.marvelforum.nl

  3. dank je wel Joost, maar ik denk dat ik discussies op Amerikaanse websites ga hebben en hier natuurlijk!

  4. MEGATOF!

  5. OK! Laat de discussie losbarsten, zou ik zeggen.

  6. […] trailer impressions Geplaatst op 18 december, 2008 door Dub Licey Enkele dagen geleden heb ik het geekminded publiek blij mogen maken met de X-Men Origins: Wolverine trailer… […]

Geef een reactie

