DDA!!! Zombies + Nazis = C.O.D.? Wrong!

deadsnowfinal
Jezus christus…wat gaat het toch goed met mijn leven…eerst Nazi zombies tijdens een potje Call of Duty, dan de prospectus van robotic strippers op mn penis en nu een film met Nazi Zombies!! I can die a happy man…
Je kan het je afvragen of je nog meer nodig hebt om een film een succes te maken…nazi zombies spelt succes…stel je voor dat jij een movie exec. bent en iemand pitched zo’n idee voor je…dan wil je hem toch gewoon meteen skeren? Ik wel tenminste…ahhh wat ga ik van deze film genieten…zelfs van de remake die ONGETWIJFELD gemaakt zal worden…
deadsnow1

Trailer en meer fotos na de break!!

deadsnow2
deadsnow4
Ehh…waggie!!!
deadsnow11
deadsnow21
deadsnow3
Ik wil figurant zijn!
deadsnow2a1

A group of teenagers had all they needed for a successful ski vacation; cabin, skis, snowmobile, toboggan, copious amounts of beer and a fertile mix of the sexes. Certainly, none of them anticipated not returning home alive! However, the Nazi-zombie battalion haunting the mountains had
other plans.

2 Reacties

  1. Ein, Zwei, DIE!

    Zeer pakkend, moet ik toegeven.

  2. shit ist ganz geil!

Geef een reactie

