Unglaublich: Miracle man!

Jezus christus…waarom fixt Allah mij niet even met wat superhuman skills? Deze meneer Sayyed Muhammad Ahmad Abdallah heeft eventjes de kracht van 260pk. Niet te geloven..enige wat ik kreeg van de man op de bovenste verdieping is een buitengewoon grote penis en een geweldig gevoel voor sarcasme. Thanks!

Deze gast kan gewoon even muntjes buigen met zijn ogen en breken met zijn handen! Waarom niet! 35 kinderen en heeft sinds zijn geboorte nog nooit geslapen!
Ik vind zijn reden wel mooi waarom hij niet kan werken! Modesty baby!
Ik wil ook zo’n medical report!! “I must have sex with my wives 15 times.”!!! Elke dag! Hoe dan?!!
Ik krijg niet eens een stijve 15 keer op een dag! Unglaublich!
Hij praat gewoon over “regular humans”! Wat drinken deze mensen? Hoe in godsnaam kan deze gast serieus genomen worden. Muntjes buigen en breken…neat trick. Een gevecht tegen van Damme? I don’t think so…
Wordt tijd dat hij een auto tilt…douchebag!

Een youtube-er:

I am so gonna use that line,

Sorry boss, I cant come in to work today, or ever again. If the guy in the cubicle next to me pisses me off im will hurt him !

It’s all in the medical report, praise Allah

Hahaha!

Eén reactie

  1. Chuck Norris… [Naffer-mode] schuif aan de kant [/Naffer-mode]

Geef een reactie

