Geekfiles: Banaan gevoel babuhbaby!

EINDELIJK!!! Hier zat ik echt op te wachten? Niet dan?
Heb je het ook niet dat je zin hebt om een banaan te pellen maar geen zin om weer een banaan te eten of zelfs te kopen.
Ik heb een oplossing! Je moet alleen wel even naar Japan gaan…

Hier is hij dan…de Dazzling Banana!

Dit is gelukkig een chill elektronisch aparaatje dat het gevoel van het pellen van een banaan simuleert!
Het heeft zelfs tiny speakers die het gevoel realistischer maken!!! Rejoice muhfuckaz!
Het banaan-eureka-aparaat zal maart 2009 in de Japanse winkels te vinden zijn of bij de geweldig navigeerbare Japanse website Epoch.jp.

En als je eenmaal je geluk hebt gevonden kan je ook navigeren naar asovision.com voor een bubblewrap speelgoedje! YES!!!

Geweldige speelgoed maker Bandai heeft nu een bubblewrap simulater gemaakt in tiny juicy vorm als een sleutelhanger!

En je raadt het al…voor elke 100 keer dat je een bubble popt heb je kans om een geile stem te horen of een windje of een doorbel! En inderdaad 1 uit elke 1000 bubble wrap speelgoedjes heeft hartvormige bubbles!!!!!!!!!!!!!!
Puchipuchi baby!!
Een zeker pluspunt het product is gemaakt met de technologie van de grootste puchipuchi maker in Japan: Putiputi!

Als laatste heb ik nog een ding voor jullie simulator hoertjes!
Peri Peri baby!!
Als je het genot hebt meegemaakt om zo’n FedEx envelop te openen begrijp je waarom dit een must-have! Nu kan je wanneer je wilt dat envelop-open-trekken-gevoel krijgen!

Te koop bij Strapya World!

Ooo hellzyeah!
Puchipuchi party!

Ooo ja!
Soja bonen simulator!

6 Reacties

  1. WAWAWEEWA
    Dass ist wirklich wahr unglaublich
    WOW WOW en nog eens WOW
    Was hast passiert mit unser Japanischen mitbewohner?
    Dit is echt toppuntwaardig

  2. ik heb me putchiputchi al besteld! hahaha! Serieus!

  3. Tyfusss!!!
    Ik krijg nu spontaan zin om een banaan te pellen… geweldig!
    Hook me ook op met zo’n putchischnitzel.

  4. Uhh, is het verplicht om die geluidjes erbij zelf te maken?

  5. c’est ridicule!

  6. trouwens.. ik vind dat met die soja bonen een tikkeltje satanistisch..MA ME MA ME MA ME MA ME

    scary

Geef een reactie

