DDA! Bioshock 2!!!!!!!


Ik ben echt het grootste Bioshock hoertje denk ik…godverdomme wat ben ik blij met dit nieuws! Blijkbaar bij de PS3 versie van de game, die net is uitgekomen, is er een korte teaser te zien van Bioshock 2: Sea Of Dreams. Nog niks is bekend behalve deze video dan…I don’t care, ik heb al meteen 60 euries weggelegd! Ik bijt een hondje zn kop eraf voor deze game!
Hier de teaser!

Eén reactie

  1. uuuuuuuuuuuhm.. POSTS?! DOPE POSTS?! AUB?!

    *zucht*

    geekminded is waaaaaaaaaaaaaaaaaack

    deffie

Geef een reactie

