Nog een Street Fighter 4 anime video!

Ik vraag me echt af wat dit allemaal betekend…gaan we dit zien in de game? In het begin ofzo?
Of heeft misschien de Special Edition van de game een extra dvd met een anime film…dat zou wel geweldig zijn…

Deze video speelt zich blijkbaar af net na de gebeurtenissen van Street Fighter 2…ik neem aan dat deze video een aanleiding aankondigd voor de gebeurtenissen van SF4, ma is SF3 dan vergeten? Of was dat gewoon anders omdat de grote groep van SF2 niet in SF3 waren? Of is SF4 een interlude voorafgaand de gebeurtenissen van SF3? En komen we er misschien nu achter waarom Guille, Blanka, Bison etc. niet in SF3 waren?
Ik heb echt teveel vragen! IK hoop echt dat de game tjokvol is met allemaal geile woeste clipjes!

I need this in my life!

Geef een reactie

