Transformers update!!

Meer over de post van vrijdag

Megatron!!!

Is dit dan nu de nieuwe alt mode? Ik had het al eerder over een tank als alt mode, maar dit is wel woest. Megatron was natuurlijk al een tank in de Generation 2 speelgoedlijn.
Ik zit al een beetje te visualiseren hoe woest het zou zijn als hij een beetje rond cruised…gruwelijk! Zijn transformatie moet al helemaal prachtig zijn…maja is dit wel echt…
Bay heeft al vaker gezegd dat hij met een “misinformation campaign” bezig is, waar hij af en toe foute informatie over de film laat lekken.
Maar als dit niet echt is…hoe tof moet het echte dan wel niet zien…
dit ziet er echt gruwelijk uit…toen ik het net zag dacht ik waarom nou weer een alien mode en niet een aarde-gebasseerde-mode, maar kan een aardse tank dit toppen? Ehh…

Misschien is het wel The Fallen die Megs terugbrengt…of misschien wat loyale Decepticons (*kuch* Soundwave!!! *kuch*)…ik weet niet ma ik zie hem liever wel terug…al mocht het zo zijn dat hij met Optimus een team-up moet fixen om The Fallen te beuken…

wie weet!!

Godverdomme ik wil zekerheid! (en de Transformers 2 Blu-ray disc met 70″ full-hd schatje en een weekie Megatron’s tank te leen)……(en Plen!)

2 Reacties

  1. […] Megatron – Cybertronische tank. Geruchten gaan dat we Megatron terug zien komen als een tank. Ik heb gehoord dat Scorponok zijn spark opoffert voor Megatron, ook gehoord dat Soundwave aan het […]

  2. […] hij biological warfare gebruikt tegen de humans! Hier een oude concept foto van Ravage samen met “tank-mode” Megatron… Hmm oke dat klopt…dan was er nog een concept design samen met een design voor […]

Geef een reactie

