Millionaire Boyz Club!

Jeeeeeeeeee…nog een film die m’n zwarte trots omhoog haalt!

Misschien een beetje oud nieuws, maar dit is heel belangrijk!

*KUCH*
Shame on you Game!
What the deuce is this?!!!
Godsamme hey…waarom komen ze hier elke keer mee…
Op youtube en andere sites staat de trailer vermeld als Belly 2: Millionaire Boyz Club.
Ik weet wel dat er ooit gesproken werd over een vervolg op de geweldige film Belly, maar dit lijkt er niet op…wordt ook niet zo vermeld in de trailer. En van wat ik kan me herinneren hadden Nas en DMX gezegd dat ze er weer zin in hadden. Ik heb ze niet in deze trailer gezien…aan de andere kant waar komt die poster vandaan? maja who cares?
Tis niet alsof we allemaal massaal deze film gaan kijken…toch?

Bekijk de trailer en wat info van Game voorafgaand…

Born into a life of crime G (The Game) has just spent 8 years in the pen. Now out on the streets he’s back to his old ways wondering if a con can ever really straighten out. Things become more complex when G hooks up with Alexis (Shari Headley) who makes her living upholding the law. Inspired by a true story.

3 Reacties

  1. Als IK ‘m niet eens check, zegt het genoeg.
    Hoe ga je een Belly 2 maken zonder Hype?
    Film schijnt ook vol te zitten met G-Unot propaganda.

  2. […] Ooohellzyieah! EINDELIJK! […]

  3. […] spoofs….waren er grappen die je niet zag aankomen? Ik denk dat ik liever Belly 2 kijk…of wacht ik kan gewoon mn ballen vast spijkeren aan mn dijbeen! A rich, white girl from […]

Geef een reactie

