Jake Gyllenhaal als de Prins van Perzië!

Fotos volgen na de break…




Via JustJared

Jake speelt de “Prince of Persia” in de verfilming van het videospel Prince of Persia: The Sands of Time uit 2003.

Dit spel was een favoriet van mij toen het uitkwam en heb alle sequels ook gekocht en gespeeld. Wist niet per se wat ik moest denken toen ik hoorde dat er een film van zou komen. Eerste instantie geweldig. Sands of Time heeft een heel goed verhaal en met een productie van Jerry Bruckheimer kan er veel spektakel te verwachten zijn…
maar toen kwam er het nieuws dat de makers geen videogame-film willen maken, begrijpelijk, maar veelbelovend? Ubisoft, de studio van Sands of Time en vervolg games, is ook niet involved met de film. Hmm jaaaaja…en toen het nieuws dat Jake Gyllenhaal de prins ging spelen. Goeie acteur, leuke zus…maar als de Prins? I don’t know…
En nog iets…waarom al die veranderingen die nergens voor nodig zijn?
Waarom heeft de Prins een naam, die hij traditioneel gezien nooit had…en waarom verander de namen van karakters die lijken op de karakters van de game? Ik zal nooit studio’s snappen denk ik…

Aan de andere kant had ik veel goeds gelezen over een vroege script review…wie weet…Bruckheimer en Disney willen het in ieder geval uitbrengen als trilogie a la Pirates of the Caribbean…
we zullen zien…de film komt uit in 2010…

Effe wat fanboy bitcherie…
Ik wil jullie voorstellen aan David Zandi

Visueel gezien een perfecte keus als Prins?
Hij acteert en is kampioen in het beoefenen van paardensport, wat precies i dont know, hij is tenminste goed op een paard…
Hij heeft ook nog eens oosterse vechtsporten beoefent als kind en heeft schermen en Romaans zwaardvechten geleerd in Engeland….
wow en wacht ff…

Hij is Perzisch! Nog erger…hij is een echte prins! Werkelijk een Perzische prins! Hoe kan het zo kloppen? Als dat geen teken van God is dan weet ik het ook niet…

3 Reacties

  1. Wat leuk, een verfilming van Aladdin.

  2. Nee!

    Alladin heeft een aapje…

  3. ghahaha brokeback acccchhhmed

Geef een reactie

