Terminator Salvation: The Future Begins

De teaser trailer was al eerder gepost maar hier is nog een leuke picca met Chris Bale als John Conner…

ik moet zeggen ik vind het geweldig dat Bale Conner speelt…ik ben hier echt benieuwd naar…zoiezo een volwassen Conner! en een jongere Kyle Reese…GRUW!!

Maar ik kan nog niet super positief zijn over de trailer of deze picca…ik word er niet helemaal chippy van…tis meer een whatever…misschien heb ik gewoon geen faith in deze installment…

in ander nieuws….Roland Kickinger gaat een prototype van het T-800 model Terminator spelen…

Kickinger als Arnold in “See Arnold Run”

Voor degene die het niet weten de Arnold’s karakter van de Terminator films behoort tot de T-800 series van de Terminator lijn van Cyberdyne. Ik geloof dat Arnold’s karakter in de verschillende films waren verschillende versies van dezelfde 101 modellen. De cyborg zei al in T3 (of T2? weetnie meer…) dat deze lijn allemaal hetzelfde uitzien als de Terminator van de eerste film.
De T-800 is simpel het type endoskeleton die we ook kennen van de toekomst scenes van de films.

De Terminators van de tv-serie waren overigens geen T-800’s, die aangezien wat meer konden, gezien emoties etc…(end spoiler haha). Arnold van T3 was ook een upgrade van de T-800, mede door de verandering van de tijdlijn…(nvr mind…long story!)

Anyways…Kickinger’s model kan dus gewoon een andere T-800 model zijn…

Ik moet echt zeggen beetje jammer dat de T-800 in de film zit…Het is al aangegeven dat deze aankomende film deel uitmaakt aan een nieuwe trilogie. Als dit het begin is had ik verwacht in de eerste nieuwe film het begin van de oorlog tussen man and machine…hier is dus mijn punt…in Terminator 1 zei Reese dat Skynet (A.I. die Cyberdyne (bedrijf) overnam (en uiteindelijk de wereld)) de laatste set Terminator’s moest upgraden want die waren makkelijk te zien (rubberen huid).
Skynet had natuurlijk de bedoeling om Terminators als infiltrators te fixen om dichterbij de mens te komen…anywhoo…Reese zei dus dat de nieuwe Terminators (Arnold) moeilijk te spotten waren en dat ze honden nodig hadden omdat die het wel konden.
Er is dus een progressieve lijn van productie modellen…ze worden steeds beter…zoals diegene in de tv-serie. Dan vraag ik me af waarom nu al een T-800 met human skin? Ik zie persoonlijk liever een all-out war in de eerste film tussen man en machine, en met machine bedoel ik woeste cyborgs met miniguns en rocketlaunchers en wilde grasmaaiers als voeten waar ze over de mensen heen boeken…vet chill…

en in T5 een realisatie van Skynet dat het niet lukt want mensen zijn te slim dus we gaan infiltrators fixen (T800+human skin) en misschien ten slotte laten zien hoe ze het idee hebben om de etterende John Connor te killen in het verleden om het heden te fixen voor zichzelf….

T6 de conclusie…John Conner heeft het verleden overleeft…ondanks Skynet’s pogingen om meerdere Terminators op hem af te sturen…en dan de final beatdown tussen de 2, met Skynet als winnaar die uiteindelijk de mensen als energiebronnen gaat gebruiken. Ze fixen hierbij een virtuele wereld waar de mensen in kunnen leven zodat het lichaam ongestoord energie kan leveren…klinkt als een blockbuster…

ehh…ja…oke die was flauw…
anywhoo…what yall think?

5 Reacties

  1. […] gaat dat Arnold’s gezicht digitaal wordt gefixed over het gezicht van Ronald Kickinger, waar ik het al eerder over had. Dit is dezelfde techiek die ze hadden gebruikt bij Christopher Lee in de Star Wars prequels, waar […]

  2. […] Hoe kan ik ooit getwijfeld hebben???? Aan de andere kant…its only a trailer…maar holy shitballs wat een trailer… JIZZ […]

  3. Ben je blind ofsoo..

    Roland Kickinger is THE TERMINATOR in de Deel 4

    en dit heeeft niks te maaken met de eerste 3 trilogy..

    De deel 4 is gewoon een nwe verhaal!!!!

  4. ben ik blind? ik zie niet hoe me dat blind maakt…anyhoo…Kickinger is een Terminator…hij speelt een T-800 model zoals ik zei toen in juli. Overigens ik snap je argument niet over dat dit deel 4 is en een nieuw verhaal?

    Mocht ik het goed hebben dan beantwoord ik je argument dus zo: deel 4 is een nieuw verhaal, bij keuze van de makers. Er zullen andere dingen gebeuren dan we verwachten zoals we zagen in de recente trailer….dit was toen in juli, toen ik dit poste, nog niet bekend…
    Dit verhaal van de vierde film zal zeker wat te maken hebben met de trilogie. Judgement Day, John Conner, het T-800 model, Skynet, Sarah Conner (en misschein haar dood), etc.
    Deel 4 is een vervolg…een sequel zoals dat noemen…op de andere delen…een “nwe verhaal” zou een re-imagining zijn…niet het geval hier…
    Einde punt.

    Kus.

  5. Roland Kickinger speelt niet meer in t4 helaas…

Geef een reactie

