Things I don’t get…

Back with another feature, a blog favorite…Things I don’t get…

This time..whats up with Eva Longoria and the hatorade I drank? Sinds wanneer is zij relevant?
Ik kan niks zeggen over Desperate Housewives, ik heb het nooit gezien. Ik heb wel Over Her Dead Body (2008 ) gezien en The Sentinel (2006) en jeetje wat een ellende!
Ik snap echt niet waarom zij populair is, het is echt een drama met dr “talents”! En ik denk ook zeker niet dat ze 1 van de mooiste vrouwen in de entertainment industrie is zoals vaak gezegd wordt. Don’t get me wrong, I would pay to spray. Maar ze is echt niks speciaals, dan vond ik die andere chick in Over Her Dead Body (2008 ) veel interessanter!
Waarom is het altijd nodig om light-skinned somewhat exotic looking women te labelen als de meest sexy vrouwen ter wereld?

SMH…
In een vergelijkbare situatie vind ik de Dania Ramirez veel interessanter!
In any case…here is the useless sack of skin with her hubbz @ Portofino, Italy.

P.S. Tony Parker eat a dicc…Spurs suck!

2 Reacties

  1. Ohhh, in Italië hebben ze gewoon nog die 0,5 l Coca Cola cans… wat tof!

  2. serieus! hoe dan! ik wil ook! maar dan niet cola…

Geef een reactie

