ScrewAttack’s Top 10 OMGWTF Momenten in Videogames!

Ik hou van ScrewAttack! deze dudes zijn echt te grappig. Deze keer hebben ze een top tien samengesteld van alle Oh My God What The Fuck momenten die je had tijdens het spelen van een game!
Ik weet niet of ik er mee eens ben, sommige waren echt OMGWTF ja maar ik kan me ook wel herinneren te trippen over andere dingen, alleen niet precies over welke andere dingen…

jaaaaja…

in iedergeval…enjoy…

Vodpod videos no longer available.

more about "Top 10 OMGWTF Momenten in Videogames!", posted with vodpod

Eén reactie

  1. Ik trip over de dunks die ik met Vince Carter maak in NBA 2K8.

Geef een reactie

